Wafelek
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 15:00, 21 Mar 2008 Temat postu: REGULAMIN OBOZU PŁOTKI 2008 |
|
|
UWAGA! W TRAKCIE OBOZU NA TERENIE OŚRODKA ORAZ W NAJBLIŻSZEJ OKOLICY WSZYSTKIE PSY ZNAJDUJĄ SIĘ POD KONTROLĄ, PODCZAS SPOTKAŃ RESPEKTUJEMY STOSOWNE ODLEGŁOŚCI, PODCHODZIMY ŁUKIEM, PAMIĘTAMY O CSach, RESPEKTUJEMY OSTRZEŻENIA WYRAŻONE KOLOREM CHUST, PAMIĘTAMY O STRESUJĄCYCH WARUNKACH I MOŻLIWOŚCI KONFLIKTÓW - DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH PSÓW! PAMIĘTAJ: KAŻDY PIES MA... ZĘBY!
1. Obóz jest spotkaniem osób szkolących swoje psy metodą klikerową. Obóz jest przeznaczony dla uczestników listy klikerowej, a więc dla osób, które do 10 marca 2008 r. zapisały się na listę i napisały przynajmniej jedno sprawozdanie o tym, kim są, jakie mają psy, co z nim robią.
2. Obóz jest spotkaniem mającym na celu wymianę doświadczeń i pogłębianie wiedzy dot. szkolenia klikerowego.
3. Osoby początkujące są bardzo mile widziane, o ile zapoznały się z teorią szkolenia klikerowego (strona [link widoczny dla zalogowanych] książka "Pozytywne szkolenie psów" Barbary Wałdoch lub "Najpierw wytresuj kurczaka" Karen Pryor), zaczęły szkolić swego psa klikerowo oraz chcą pogłębiać swą wiedzę na temat szkolenia klikerowego.
4. Zgłoszenia na obóz należy dokonać do 10 marca 2008 roku wypełniając ankietę umieszczoną na liście klikerowej, rezerwacja domku jest równoznaczna z deklaracją uczestnictwa.
5. Opłatę organizacyjną za obóz w kwocie 100 zł należy wpłacić do 10 kwietnia 2008r. (jedna osoba + jeden pies). Numer konta zostanie podany e-mailem. Nadwyżka z opłaty organizacyjnej zostanie przeznaczona na wybrany cel charytatywny.
6. Każdy uczestnik sam pokrywa koszty związane z zakwaterowaniem i wyżywieniem.
7. Do domków dobieramy się sami, jeśli ktoś zrezygnuje z udziału po zamknięciu listy zgłoszeń, zobowiązany jest znaleźć na swoje miejsce zastępcę lub pokryć koszty wynikłe z niepełnej obsady domku.
8. Organizator nie gwarantuje miejsca w domku, które zgłoszą się po zamknięciu listy uczestników (tj. po 10 marca 2008r.). Osoby takie będą mogły przyjechać pod namiot, ewentualnie zastąpić osobę, która wycofała się z udziału w obozie i zwolniła miejsce lub na własną rękę znaleźć miejsce noclegu w ośrodku.
9. O wszelkich zmianach planów czy też rezygnacji z udziału w obozie należy niezwłocznie powiadomić organizatora (Irenę lub Bożenę => kontakt na forum)
10. Obowiązuje całkowity zakaz stosowania obroży zaciskowych oraz kolczatek, a także karania psów.
11. Na terenie ośrodka oraz w najbliżej okolicy obowiązuje całkowity zakaz spuszczania psów ze smyczy. Przez najbliższą okolicę rozumie się teren, gdzie można przypuszczać, iż istnieje prawdopodobieństwo napotkania ludzi z psami powracających lub wychodzących z ośrodka. W przypadkach budzących wątpliwości czy wziąć pieska na smycz czy nie, sugerujemy wzięcie na smycz i późniejsze uzgodnienie ze spotkanymi właścicielami psów czy psy spuścić czy też nie. Przy choćby jednym sprzeciwie wszystkie psy pozostają na smyczach.
12. Przy rzucaniu psom zabawek czy też patyków, jak również karmieniu swoich psów, należy zwrócić uwagę, czy nie wywołamy swoim zachowaniem konfliktu z innym psem
13. Nie wolno głaskać ani dokarmiać innych psów bez zgody właściciela.
14. Na terenie ośrodka obowiązuje sprzątanie po swoim pupilu. Worki rozwieszone będą na terenie. Ponadto wszyscy sprzątamy także własne śmieci.
15. Udział w zajęciach jest dobrowolny. Na zajęciach należy się zachowywać tak, aby nie przeszkadzać innym.
16. Udział w zajęciach psa należy uzależnić od umiejętności psa, czyli jeżeli pies z jakiegoś względu nie kwalifikuje się na udział w danych zajęciach, można go zostawić w domku i przyjść bez psa. Każdy z prowadzących określi swoje wymagania co do swoich zajęć.
17. Szkolenie odbywa się nie tylko na zajęciach. Przyjazd na obóz jest automatyczną zgodą na uwagi dotyczące błędów popełnianych przy szkoleniu, czy też traktowaniu psa i nikt nie obraża się za to, zarówno na zajęciach jak i poza zajęciami!
18. Jeżeli jedziesz na obóz samochodem i masz w nim miejsce dla jeszcze kogoś - wrzuć ogłoszenie na liście. W ten sposób pomożesz komuś dostać się na obóz i zaoszczędzisz na kosztach dojazdu.
19. Jeżeli masz zamiar jechać samochodem albo mieszkać z kimś, a Wasze psy się nie znają albo dawno się nie widziały - rozważ czy nie przydałoby się Wam wcześniejsze spotkanie celem zapoznania/przypomnienia.
20. Pamiętaj, że nawet jeżeli Twój pies nie sprawia żadnych problemów na co dzień - wyjazd w nowe miejsce i duża ilość psów i osób przez tak długi czas mogą być dla niego stresujące. Zapewnij mu odpowiednia ilość odpoczynku.
21. Nie zapomnij o podstawowych rzeczach dla Twojego psa: misce na wodę, na jedzenie, zapasowej smyczy i obroży albo szelkach, czymś na czym będzie mógł spać, ręczniku do wytarcia po kąpielach i jedzeniu. Klatka dla psa nie jest obowiązkowa, aczkolwiek bardzo polecana jako doskonałe i bezpieczne miejsce wypoczynku dla psa.
22. W obozie nie moga brac udzialu suki z cieczka.
23. Obóz jest nieformalnym spotkaniem osób szkolących psy metodą klikerową. Organizatorzy zajmują się tylko rezerwacją noclegów oraz ustaleniem programu, nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za osoby niepełnoletnie.
24. W tym roku psy będą znaczone i dzielone na te bezkonfliktowe i te konfliktowe Noszenie chust obowiązkowe.
* zielona chusta - pies bezkonflikotwy
* żólta chusta - problemy z ludźmi
* czerwona chusta - problemy z innymi psami
* żółto-czerwona chusta - problemy z ludźmi i psami
Chusty uczestnicy organizują we własnym zakresie, mogą być wykorzystywane chusty z ub. roku.
25. Socjalizacja wieczorna przy ognisku z innymi właścicielami jest obowiązkowa!
26. Zgłoszenie na obóz oznacza akceptację powyższego regulaminu w całości.
27. Niniejszy regulamin uchyla w całości wszelkie poprzednie umowy i uzgodnienia, tak pisemne jak i dorozumiane.
W razie pytań prosimy o kontakt z organizatorami.
Ostatnio zmieniony przez Wafelek dnia Pią 13:17, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|